Oferte Speciale
Clientii nostri
Autoturisme
Vehicule comerciale
Promotii Autovehicule »
Promotii Service »
Adauga
 
Service

Ford Asistenţa 12

DESCRIEREA PROGRAMULUI

 

Programul FordAsistență 12

Ford România vă oferă, în calitate de client, o poliţă de asistenţă rutieră cu următoarele caracteristici:

Programul FordAsistenţă 12 se adresează proprietarilor de vehicule Ford aflate în afara perioadei de garanţie, şi care recurg în mod regulat la reparatorii autorizaţi Ford pentru efectuarea reviziilor de rutină.

Programul include Servicii de Asistenţă Rutieră disponibile timp de 12 luni, sau până la următoarea revizie periodică, oricare situaţie apare prima.

Zona de asistenţă:
Poliţa dumneavoastră permite acordarea serviciilor complete* de asistență rutieră în România precum şi a serviciilor primare** de asistență rutieră în următoarele ţări din Europa:
Albania, Andorra, Austria, Belarus, Belgia. Bosnia&Hetegovia, Bulgaria, Cehia, Cipru, Croația, Danemarca, Elveția, Estonia, Finlanda, Franţa, Germania, Gibraltar, Grecia, Irlanda, Islanda, Italia, Kosovo, Letonia, Lichtenstein, Lituania, Luxemburg, Macedonia, Malta, Marea Britanie, Moldova, Monaco, Muntenegru, Norvegia, Olanda, Polonia, Portugalia, Rusia, San Marino, Slovacia, Slovenia, Serbia, Spania, Suedia, Turcia, Ucraina, Ungaria, Vatican.

*** Pentru detalii descărcați de aici Termenii şi Condiţiile programului FordAsistenţă 12

 
ELIGIBILITATE
 
 
Automobile de pasageri sau vehicule comerciale uşoare Ford - Cougar, Escort, Fiesta, Focus, C-Max, S-Max, Fusion, Galaxy, Ka, Mondeo, Puma, Ranger, Scorpio, Streetka, Transit, Tourneo, Kuga, Transit Connect - fără limită de vârstă sau kilometri, ce efectuează revizia la un dealer / reparator autorizat Ford.
 
 
 
 
 
PROCEDURA DE URMAT
 

În situaţiile în care aveţi nevoie de asistenţă, Contactaţi FordAsistenţă 12 în România - Tel: 021 300 1261 sau One Call (+4)037 37 88 000

 

 


Înainte de apelul telefonic, pregătiţi următoarele informaţii:

  • Prenumele şi numele conducătorului auto şi al pasagerilor;
  • Numărul de înmatriculare, marca şi numărul de identificare al vehiculului din talon;
  • Locul exact al evenimentului şi un număr de telefon de contact;
  • O descriere succintă a evenimentului şi a tipului de asistenţă necesar.

 

 
ford oradea  | 2011
powered by EMERiGOS
web design